Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11146

Название: «Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності» / «Global brands in the international marketing activities of TNCs»
Авторы: Самі, Кареен Патрісія
Ключевые слова: БРЕНД
БРЕНДИНГ
ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
СВІТОВИЙ РИНОК
BRAND
BRANDING
TRANSNATIONAL COMPANY
GLOBALIZATION
GLOBAL MARKET
Дата публикации: 28-Июн-2021
Аннотация: Досліджено теоретичні основи поняття бренду у міжнародній маркетинговій діяльності. Проаналізовано стан глобальних брендів на світовому ринку. Охарактеризовано перспективи розвитку глобальних брендів на світовому ринку.The theoretical bases of the concept of a brand in the international marketing activity are investigated. The state of global brands in the world market is analyzed. Prospects for the development of global brands in the world market are described.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11146
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Sami Careen Patricia_Work.pdf1,3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь