Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11155

Название: Global brands and its role in the activities of TNC’s
Авторы: Sami, Careen Patricia
Ключевые слова: global brands
branding
Issue Date: 28-Jun-2021
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11155
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Patricia_Article.pdf693,9 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback