Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11438

Название: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА»
Авторы: Фомкіна, О. Г.
Кошова, О. П.
Капліна, Т. В.
Ключевые слова: освітній процес
педагогічні технології
методична система
прикладна математика
професійна спрямованість
прикладні завдання
форми та методи навчання
пізнавальна активність
Дата публикации: 2021
Издатель: Збірник наукових праць «Актуальні питання природничо-математичної освіти»
Библиографическое описание: Фомкіна О. Г. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА» / О. Г. Фомкіна, О. П. Кошова, Т. В. Капліна // Збірник наукових праць «Актуальні питання природничо-математичної освіти». - Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка. - Випуск 1(17). - 2021. С. 75-90. Index Copernicus Value (ICV) for 2018 ICV 2018 = 64.79
Аннотация: У статті аналізуються існуючі моделі організації та проведення практичних занять у ЗВО. Доведено, що вибір із них найбільш ефективних для формування математичних знань та умінь, професійних якостей і найбільш прийнятних для конкретного контингенту студентів – одне із важливих завдань методики навчання. Обґрунтована необхідність такої методики організації і проведення практичних занять, яка сприяє реалізації математичних знань в розв’язанні практичних задач економіки, виробництв і соціальної сфери, їх інтеграції в площину практичного застосування. Це стає можливим за рахунок наповнення практичного заняття задачами професійної спрямованості, використання нестандартних і ситуативних задач. Наведено приклади завдань для студентів спеціальності «Готельно-ресторанна справа», що імітують конкретні ситуації майбутньої професійної діяльності. Розглядаються методичні підходи щодо вибору форм і методів організації освітнього процесу з математики для забезпечення студентів не тільки математичними знаннями, а і для розкриття їх творчого і професійного потенціалу. Це можливо за умови раціонального поєднання, обґрунтованого і продуманого вибору тієї чи іншої форми в залежності від змісту матеріалу, індивідуальних особливостей студентів. Організація і проведення практичного заняття в основі якого покладено розуміння того, що навчання виступає не як засіб набуття знань, навичок і умінь, а як засіб розвитку індивідуальних якостей студента за допомогою знань, навичок і умінь, вимагає зміни цілей та змісту навчання. Вони мають бути такими, що пробуджують пізнавальну активність студентів, сприяють становленню самостійності в мисленні та діяльності, формуванню професійної компетенції. Подальші дослідження будуть направлені на розширення можливостей математичних дисциплін для професійного становлення студентів конкретних спеціальностей за рахунок впровадження в освітній процес елементів математичного моделювання економічних, технологічних, соціальних процесів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11438
ISSN: 2519-2361
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Капліна.docx17,57 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь