Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11584

Название: Consumer behavior as a basis formation of main trends of innovative activity development of machine-building enterprises
Авторы: Bondar-Pidhurska, O. V.
Karangwa, Charles
Ключевые слова: consumer behavior
innovative activity
development
machine-building enterprises
Дата публикации: 2021
Издатель: Дніпро: УДУНТ
Библиографическое описание: Bondar-Pidhurska O.V., Karangwa Charles. Consumer behavior as a basis formation of main trends of innovative activity development of machine-building enterprises. Актуальні тенденції наукових досліджень у сфері розробки і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6-7 грудня 2021 року, м. Дніпро). Дніпро: УДУНТ, ІПБТ, 2021. 221 с. С. 219-220.
Аннотация: Strengthening the role of socio-psychological aspects of the development of innovation is now becoming an important area of behavioral economics and requires additional research results. Today, the basis for the formation of the main trends in the development of innovation in any industry are the needs, desires and requirements of consumers. Therefore, during the study of machine-building enterprises (in particular, vehicles) it is necessary to focus on their capabilities in changing jobs and leisure; travel planning and coordination, enjoyment or whites of movement; improvement of cars for the disabled; take into account the experience of being behind the wheel of a driver. Thus, the implementation of the concept of sustainable development of the XXI century in all socially oriented countries requires taking into account consumer behavior in the management of innovation and increase its efficiency in the automotive industry as one of the basic sectors of the national econom.
Описание: The selected trends, which are based on the desire of consumers to feel comfortable, should be taken into account when developing and implementing strategies and models of behavior of mechanical engineering enterprises, in particular when managing their innovation activities.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11584
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
11584-Consumer behavior as a basis formation of main trends of innovative activity development of machine-building enterprises.pdf363,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь