Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13098

Название: Міжнародна маркетингова стратегія підприємства (за матеріалами The Walt Disney Company
Авторы: Матюшко, Ярослава Богданівна
Ключевые слова: маркетингова стратегія
транснаціональні корпорації
маркетинговий комплекс
SWOT-аналіз
Issue Date: 29-Jun-2023
Аннотация: Розглянуті теоретичні засади побудови міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Проведено дослідження сучасних особливостей формування та реалізації маркетингової стратегії (на прикладі компанії «The Walt Disney Company»). Визначено можливості застосування інноваційних підходів до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії «The Walt Disney Company».
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13098
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Диплом Матюшко.pdf1 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback