Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13098

Название: Міжнародна маркетингова стратегія підприємства (за матеріалами The Walt Disney Company
Авторы: Матюшко, Ярослава Богданівна
Ключевые слова: маркетингова стратегія
транснаціональні корпорації
маркетинговий комплекс
SWOT-аналіз
Дата публикации: 29-Июн-2023
Аннотация: Розглянуті теоретичні засади побудови міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Проведено дослідження сучасних особливостей формування та реалізації маркетингової стратегії (на прикладі компанії «The Walt Disney Company»). Визначено можливості застосування інноваційних підходів до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії «The Walt Disney Company».
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13098
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Диплом Матюшко.pdf1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь