Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13101

Название: Міжнародна маркетингова стратегія підприємства
Авторы: Цимбаленко, Вікторія Андріївна
Ключевые слова: брендінг
маркетинг
міжнародна маркетингова стратегія
ТНК
Дата публикации: 29-Июн-2023
Аннотация: Розглянуті теоретичні та практичні засади формування міжнародної маркетингової стратегії в сучасних умовах. Проведено аналіз особливості діяльності «Mercedes-Benz Group AG». Досліджено міжнародну маркетингову стратегію «Mercedes-Benz Group AG».
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13101
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
диплом_Цимбаленко.pdf1,46 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь