Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13325

Название: Формування екологічної свідомості споживачів в умовах цифровізації суспільства
Авторы: Ульхова, Анна Анатоліївна
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
цифровий маркетинг
соціально-відповідальний маркетинг
Issue Date: 23-Nov-2023
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Ульхова А. А., Карпенко Н. В. Формування екологічної свідомості споживачів в умовах цифровізації суспільства / Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 167-170
Аннотация: З метою ефективного запровадження та реалізації проектів, орієнтованих на формування екологічної безпеки у суспільстві, важливою постає потреба у всебічній діджиталізації необхідного маркетингового інструментарію. Це в подальшому дозволить в не тільки створити проект, запровадити ідею у життя, а сформувати комунікаційне середовище для подальшого його просування, а отже і активного життя на тільки в кожному містечку, а за межами України.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13325
ISBN: 978-966-184-239-6
Appears in Collections:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Збірник маркетинг_Ульхова_Карпенко.pdf412,11 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback