Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра бухгалтерського обліку і аудиту >
Статті (ННІДО БОА) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14187

Название: Сутність та методи оцінки конкурентоспроможності продукції
Авторы: Мілька, А. І.
Артюх-Пасюта, О. В.
Любимов, М. О.
Крамаренко, В. С.
Шибковський, Д. І.
Ключевые слова: інтегральний показник
класифікація
конкурентоспроможність продукції
методи оцінки конкурентоспроможності
підприємство
товар-конкурент
Issue Date: 3-Oct-2024
Издатель: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Мілька, А. І. Сутність та методи оцінки конкурентоспроможності продукції / А. І. Мілька, О. В. Артюх-Пасюта, М. О. Любимов, В. С. Крамаренко, Д. І. Шибковський // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2024. – № 3 (113). – С. 31–36.
Аннотация: Мета статті полягає у визначенні сутності конкурентоспроможності продукції, методів оцінки, а також вивченні основних етапів розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності продукції. Методика дослідження. Мета, визначена у статті, була досягнута завдяки використанню методів логічного узагальнення та наукової абстракції. Результати. Авторами визначено основні сутнісні характеристики категорії «конкурентоспроможність продукції», систематизовано етапи розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності продукції та запропоновано напрями вирішення проблем пов’язаних з підвищенням якості і конкурентоспроможності продукції.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14187
ISSN: 2409-6873 (print)
Appears in Collections:Статті (ННІДО БОА)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Мілька А.І та колектив авторів.pdf469,72 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback