| 
                
                
  
 
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
 
Навчально-науковий інститут денної освіти >
 
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
 
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >
 
    
        
            
                
                Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14854
             | 
         
     
     
    
    
| Название:  | Конкурентоспроможність компанії автомобільної галузі на глобальному ринку (на матеріалах Volkswagen Group) |  
| Авторы:  | Ковальчук, Катерина Михайлівна |  
| Ключевые слова:  | конкурентоспроможність компанія автомобільна галузь |  
| Дата публикации:  | 2025 |  
| Издатель:  | Полтавський університет економіки і торгівлі |  
| Библиографическое описание:  | Ковальчук, К. М. Конкурентоспроможність компанії автомобільної галузі на глобальному ринку (на матеріалах Volkswagen Group): кваліфікаційна робота ... магістра : 292 Міжнародні економічні відносини / Катерина Михайлівна Ковальчук. - Полтава, 2025. - 132 с. |  
| Аннотация:  | Метою кваліфікаційної роботи є аналіз конкурентоспроможності компанії Volkswagen Group на глобальному ринку та розробка рекомендацій щодо її удосконалення.
Виходячи з визначеної мети в роботі поставлені наступні завдання:
− охарактеризувати конкурентоспроможність компаній на глобальному ринку;
− описати визначальні фактори успіху компаній на глобальному ринку;
− описати сучасний стан автомобільної галузі на глобальному ринку;
− провести аналіз фінансово-господарського стану компанії Volkswagen Group та визначити особливості її розвитку на глобальному ринку;
− здійснити аналіз конкурентоспроможності компанії Volkswagen Group;
− дослідити позиції компанії Volkswagen Group на глобальному ринку;
− розробити шляхи підвищення конкурентоспроможності компанії Volkswagen Group та втримання її позицій на ринку;
− визначити конкурентні стратегії компанії Volkswagen Group на глобальному ринку в контексті підвищення конкурентоспроможності;
− визначити шляхи розвитку компанії Volkswagen Group у контексті світових глобальних тенденцій.
Обʼєктом дослідження є процес управління конкурентоспроможністю компанії «Volkswagen Group» на глобальному ринку.
Предметом дослідження є теоретичні засади, методичні підходи та практичні аспекти удосконалення управління конкурентоспроможністю компанії на глобальному ринку. |  
| URI:  | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14854 |  
| Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)
  |  
  
    
    
     
    
 
    
    
    Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены. 
                    
                      
                 |