Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14868

Название: Вплив соціальних медіа на розвиток бренду в інтернет-маркетингу
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: взаємодія споживачів, стратегії контенту, онлайн репутація, вимірювання впливу, поведінка користувачів, аналітика соціальних мереж, цифровий брендинг.
Дата публикации: Июн-2024
Издатель: Видавництво ТОВ «ДКС-центр»
Библиографическое описание: журнал Ефективна економіка
Серия/номер: 6 (2024);
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню впливу соціальних медіа на розвиток бренду в інтернет-маркетингу
Описание: Відмічено, що сучасні умови бізнесу вимагають від підприємств присутність в мережі Інтернет. Інтернет-маркетинг стає важливим інструментом брендування підприємства, підвищення довіри до нього та формування попиту на пропоновані товари та послуги. Зазначено, що за останнє десятиліття соціальні медіа значно змінили комунікаційні практики, змінюючи спосіб споживання, виробництва та взаємодії з інформацією, що базується на динамічній міграції, а також інструменти веб-маркетингу для створення та управління брендом.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14868
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Яловега_Вплив соціальних медіа на розвиток бренду в інтернет-маркетингу.pdf334,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь