Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14940

Название: Удосконалення управління якістю готельних послуг як складової цільової підсистеми організаційно-економічного механізму управління розвитком підприємств готельного господарства
Авторы: Капліна, А. С.
Ключевые слова: якість готельних послуг
стандарти якості обслуговування
організаційно-економічний механізм управління розвитком
менеджмент якості
Дата публикации: 2015
Издатель: Полтавська державна аграрна академія
Серия/номер: 2;11
Аннотация: У статті запропоновано реалізацію основних напрямів розвитку підприємств готельного господарства через виконання завдання, яке пов’язане з досягненням відповідного рівня якості готельних послуг, що сприятиме забезпеченню конкурентоспроможності і прибутковості готельного підприємства. Пропонується створення на підприємствах готельного господарства системи менеджменту якості (СМЯ), що передбачає ефективне управління підприємством на основі маркетингу; впровадження стандартів технічної якості обслуговування; створення відповідної корпоративної культури; впровадження стандартів функціональної якості обслуговування; вхідний контроль якості на продукцію та послуги постачальників; вихідний контроль якості наданих послуг, їх збут посередниками.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14940
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
капліна.pdf379,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь