|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14957
|
Название: | Індустрія гостинності України: тенденції розвитку |
Другие названия: | Hospitality industry of Ukraine: development trends |
Авторы: | Капліна, Т. В. Капліна, А. С. Кущ, Л. І. |
Ключевые слова: | індустрія гостинності тенденції розвитку карантинні заходи рекомендації ресторанне господарство готельне господарство виробничий процес hospitality industry development trends quarantine measures recommendations restaurant industry hotel industry manufacturing process |
Дата публикации: | 2021 |
Библиографическое описание: | Капліна Т. В., Капліна А. С., Кущ Л. І. Індустрія гостинності України: тенденції розвитку // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва: збірник наукових праць ХНАДУ. – Харків: Стиль-Издат, 2021. − № 2 (27) – С. 116–127. – DOI: https://doi.org/10.30977/PPB.2226-8820.2021.27.116 |
Аннотация: | Мета. Метою дослідження є тенденції розвитку індустрії гостинності, зокрема її складових: готельного та ресторанного господарства в умовах підвищених вимог, пов’язаних з карантинними заходами. Методика дослідження. У статті використано методи, що дозволяють реалізувати мету дослідження, зокрема: логічного узагальнення – під час визначення сучасного стану індустрії гостинності України; теоретичного узагальнення – під час визначення понятійного апарату сфери гостинності; аналізу та синтезу – під час дослідження сучасних тенденцій розвитку сфери гостинності та її складових: готельного та ресторанного господарства. Результати. Установлено, що в умовах карантинних обмежень найбільш вразливою стала сфера гостинності та її складові: туристична галузь, ресторанне та готельне господарство. На основі запропонованих МОП заходів для керівників підприємств авторами систематизовано рекомендації для готельного та ресторанного господарства. На підставі вивченого досвіду роботи підприємств ресторанного господарства запропоновано схему їх роботи під час пандемії, систематизовано вимоги до виробничого процесу в закладах ресторанного господарства. Наукова новизна. На основі дослідження сучасних тенденцій розвитку індустрії гостинності запропоновано напрями покращення стану галузі. Систематизовані для ресторанного господарства схема реалізації продукції під час пандемії та рекомендації для виробничого процесу. Практична значущість.
Упровадження в діяльність підприємств ресторанного господарства запропонованої авторами схеми роботи під час пандемії дозволить попередити скупчення людей і підвищить рівень безпеки як гостей, так і персоналу.
Дотримання рекомендацій щодо виробничого процесу в закладах ресторанного господарства надасть їм можливість функціонувати навіть в умовах підвищених карантинних вимог. Purpose. The aim of the study is the development trends of the hospitality industry, in particular its components: the hotel and restaurant industry in conditions of increased requirements associated with quarantine measures. Research methodology. The article uses methods that make it possible to realize the goal of the study, in particular: logical generalization in determining the current state of the hospitality industry in Ukraine; theoretical generalization in defining the conceptual apparatus of the hospitality sphere; analysis and synthesis in the study of modern trends in the development of the hospitality industry and its components: hotel and restaurant industry. Results. Under the conditions of quarantine, the hospitality sector and its components were found to be the most vulnerable: the tourism industry, restaurant and hotel industry. On the basis of the measures proposed by the ILO for enterprise managers, the authors have systematized recommendations for the hotel and restaurant industry as well as the scheme of their operating during a pandemic is proposed and the requirements for the production process in the restaurant industry are systematized. Scientific novelty. Based on the study of modern trends in the development of the hospitality industry, directions for improving the state of the industry are proposed. The scheme for selling products during a pandemic and recommendations for the production process have been systematized for the restaurant industry. Practical value. The introduction into the activities of restaurant enterprises of the scheme of their work proposed by the authors during a pandemic will prevent crowding of people and increase the level of safety for both guests and staff. Compliance with the recommendations for the production process in restaurant establishments will enable them to function even in conditions of increased quarantine requirements. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14957 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ГРКС)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|