Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Монографії (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14989

Название: РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ НОВОЇ СТРАТЕГІЇ Й МОДЕЛІ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ
Авторы: Капліна, Тетяна
Капліна, Анна
Кущ, Лариса
Дудник, Світлана
Ключевые слова: корпоративна культура
індустрія гостинності
конкурентоспроможність підприємства
персонал
керівник
цінності
роль корпоративної культури
Дата публикации: 26-Май-2022
Издатель: Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки
Библиографическое описание: КАПЛІНА, Т., КАПЛІНА, А., КУЩ, Л., & ДУДНИК, С. (2022). РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ НОВОЇ СТРАТЕГІЇ Й МОДЕЛІ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 282-288.
Серия/номер: УДК 658.3:005.21]:338.486;
Аннотация: Мета статті полягає в узагальненні підходів до корпоративної культури та визначення її ролі як стратегічної конкурентної переваги підприємства індустрії гостинності. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення. За підсумками теоретичних досліджень визначено поняття «корпоративна культура». Досліджено питання впливу корпоративної культури на конкурентоспроможність готельного підприємства. Розглянуто на прикладі діючого готелю реалізацію напрямів корпоративної культури. Проаналізовано відгуки гостей, побудовано профілограму за основними дескрипторами. Узагальнено підходи до сутності поняття корпоративної культури та визначення її ролі як стратегічної конкурентної переваги підприємства. Визначено роль корпоративної культури сфери гостинності. Приділено увагу оптимізації елементів корпоративної культури готельного підприємства. Доведено, що розвиток корпоративної культури сприяє успіху індустрії гостинності, допомагає підприємствам готельного і ресторанного господарства стати конкурентоспроможними та ефективними на ринку послуг.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14989
Располагается в коллекциях:Монографії (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ НОВОЇ СТРАТЕГІЇ Й МОДЕЛІ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ.pdf498,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь