Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15001
|
Название: | РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ НОВОЇ СТРАТЕГІЇ Й МОДЕЛІ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ |
Авторы: | Капліна, Т. В. Капліна, А.С. Кущ, Л.І. Дудник, С.О |
Ключевые слова: | корпоративна культура, індустрія гостинності, конкурентоспроможність підприємства, персонал, керівник, цінності, роль корпоративної культури. |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Вісник Хмельницького національного університету |
Библиографическое описание: | Роль корпоративної культури у формуванні нової стратегії й моделі бізнесу підприємств сфери гостинності / Т. В. Капліна, А. С. Капліна, Л. І. Кущ, С. О. Дудник, // Електронний журнал «Ефективна економіка». - 2022. - № 3. - С. 282-289. <http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=12695> |
Серия/номер: | Економічні науки;3 |
Аннотация: | Мета статті полягає в узагальненні підходів до корпоративної культури та визначення її ролі як стратегічної
конкурентної переваги підприємства індустрії гостинності. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою
таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення. За підсумками
теоретичних досліджень визначено поняття «корпоративна культура». Досліджено питання впливу корпоративної культури
на конкурентоспроможність готельного підприємства. Розглянуто на прикладі діючого готелю реалізацію напрямів
корпоративної культури. Проаналізовано відгуки гостей, побудовано профілограму за основними дескрипторами.
Узагальнено підходи до сутності поняття корпоративної культури та визначення її ролі як стратегічної конкурентної переваги
підприємства. Визначено роль корпоративної культури сфери гостинності. Приділено увагу оптимізації елементів
корпоративної культури готельного підприємства. Доведено, що розвиток корпоративної культури сприяє успіху індустрії
гостинності, допомагає підприємствам готельного і ресторанного господарства стати конкурентоспроможними та
ефективними на ринку послуг. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15001 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ГРКС)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|