Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15002
|
Название: | Анкетування як важливий інструмент оцінки вподобань споживачів щодо закладів ресторанного господарства |
Авторы: | Капліна, Т. В. Капліна, А. С. Мельник, С. Д. Белан, О. В. |
Ключевые слова: | анкета респонденти кав’ярня конкурентні переваги ресторанне господарство споживач послуг вподобання споживача опитування інноваційний процес |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
Библиографическое описание: | Т. В. Капліна, А. С. Капліна, С. Д. Мельник, О. В. Белан. Анкетування як важливий інструмент оцінки вподобань споживачів щодо закладів ресторанного господарства // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки» № 4 (110), 2023. С. 22-28. <https://doi.org/10.37734/2409-6873-2023-4-3> |
Серия/номер: | Економічні науки;4 |
Аннотация: | Анотація. Мета статті – обґрунтувати вподобання споживачів щодо вибору закладу ресторанного господарства, що дозволить підприємствам удосконалити свою діяльність відповідно до запитів.
У статті розкрито сучасний стан ресторанного господарства, його функціонування в конкурентному середовищі. Показано, що розвиток закладів неможливий без важливої складової – інноваційного процесу.
Методика дослідження. Для вирішення завдань у статті використано маркетинговий метод анкетного опитування; загальнонаукові методи дослідження: аналіз і синтез. Результати. Запропоновано використання анкетного методу опитування споживачів для визначення їх вподобань до закладів ресторанного господарства. Сформульовано ключові питання для опитування-прогнозу, що дозволили визначити перевагу кав’ярень перед іншими типами закладів у Полтаві, визначити вподобання споживачів ресторанних послуг.
Практична значущість результатів дослідження. Метод анкетного опитування дозволить підприємствам швидко реагувати на запити споживача, формувати асортиментну політику закладу ресторанного господарства, культуру споживання кави у Полтавському регіоні |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15002 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ГРКС)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|