Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15002

Название: АНКЕТУВАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ОЦІНКИ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ ЩОДО ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Авторы: Капліна, Т.В.
Капліна, А.С.
Мельник, С.Д.
Ьелан, О.В.
Ключевые слова: анкета, респонденти, кав’ярня, конкурентні переваги, ресторанне господарство, споживач послуг, вподобання споживача, опитування, інноваційний процес.
Дата публикации: 2023
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Т.В. Капліна, А.С. Капліна, С.Д. Мельник, О.В. Белан. Анкетування як важливий інструмент оцінки вподобань споживачів щодо закладів ресторанного господарства// Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки» №4(110),2023. С.22 -28. <https://doi.org/10.37734/2409-6873-2023-4-3>
Серия/номер: Економічні науки;4
Аннотация: Анотація. Мета статті – обґрунтувати вподобання споживачів щодо вибору закладу ресторанного господарства, що дозволить підприємствам удосконалити свою діяльність відповідно до запитів. У статті розкрито сучасний стан ресторанного господарства, його функціонування в конкурентному середовищі. Показано, що розвиток закладів неможливий без важливої складової – інноваційного процесу. Методика дослідження. Для вирішення завдань у статті використано маркетинговий метод анкетного опитування; загальнонаукові методи дослідження: аналіз і синтез. Результати. Запропоновано використання анкетного методу опитування споживачів для визначення їх вподобань до закладів ресторанного господарства. Сформульовано ключові питання для опитування-прогнозу, що дозволили визначити перевагу кав’ярень перед іншими типами закладів у Полтаві, визначити вподобання споживачів ресторанних послуг. Практична значущість результатів дослідження. Метод анкетного опитування дозволить підприємствам швидко реагувати на запити споживача, формувати асортиментну політику закладу ресторанного господарства, культуру споживання кави у Полтавському регіоні
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15002
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Капліна 4.pdf527,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь