|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15002
|
Название: | АНКЕТУВАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ОЦІНКИ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ ЩОДО ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА |
Авторы: | Капліна, Т.В. Капліна, А.С. Мельник, С.Д. Ьелан, О.В. |
Ключевые слова: | анкета, респонденти, кав’ярня, конкурентні переваги, ресторанне господарство, споживач послуг, вподобання споживача, опитування, інноваційний процес. |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
Библиографическое описание: | Т.В. Капліна, А.С. Капліна, С.Д. Мельник, О.В. Белан. Анкетування як важливий інструмент оцінки вподобань споживачів щодо закладів ресторанного господарства// Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки» №4(110),2023. С.22 -28. <https://doi.org/10.37734/2409-6873-2023-4-3> |
Серия/номер: | Економічні науки;4 |
Аннотация: | Анотація. Мета статті – обґрунтувати вподобання споживачів щодо вибору закладу ресторанного господарства, що дозволить підприємствам удосконалити свою діяльність відповідно до запитів.
У статті розкрито сучасний стан ресторанного господарства, його функціонування в конкурентному середовищі. Показано, що розвиток закладів неможливий без важливої складової – інноваційного процесу.
Методика дослідження. Для вирішення завдань у статті використано маркетинговий метод анкетного
опитування; загальнонаукові методи дослідження: аналіз і синтез. Результати. Запропоновано використання анкетного методу опитування споживачів для визначення їх вподобань до закладів ресторанного
господарства. Сформульовано ключові питання для опитування-прогнозу, що дозволили визначити перевагу
кав’ярень перед іншими типами закладів у Полтаві, визначити вподобання споживачів ресторанних послуг.
Практична значущість результатів дослідження. Метод анкетного опитування дозволить підприємствам швидко реагувати на запити споживача, формувати асортиментну політику закладу ресторанного
господарства, культуру споживання кави у Полтавському регіоні |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15002 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ГРКС)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|