Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15144

Название: Маркетинговий план соціального проєкту
Авторы: Торяник, Валерія Владиславівна
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
управління маркетингом
маркетинговий план
Дата публикации: 2025
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Торяник В. В., Карпенко Н. В. Маркетинговий план соціального проєкту // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2024 рік (м. Полтава, 10 квітня 2025 р.). – Полтава : ПУЕТ. – С. 323–325.
Аннотация: У своєму дослідженні за 2020 рік ГО «Інститут аналітики та адвокації» виявив проблему нестачі місць і публічних прос-торів, дизайн яких спонукав би містян для конструктивної взає-модії між собою. Відповідно до Концепції інтегрованого розвит-ку міста «Полтава 2030», одним із таких місць мали би стати бібліотеки.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15144
ISBN: 978-966-184-472-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Торяник_Карпенко.pdf1,17 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь