|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра товарознавства, біотехнології, експертизи та митної справи >
Статті (ННІДО ТБЕМС) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15145
|
Название: | Інноваційні стратегії та підходи до адаптації українських бізнес-моделей і менеджменту якості в умовах невизначеності |
Другие названия: | Innovative Strategies and Approaches to Adapting Ukrainian Business Models and Quality Management in Conditions of Uncertainty |
Авторы: | Горячова, Олена Олександрівна Педченко, Геннадій Володимирович Пиріг, Ярослав Борисович Лавецький, Микита Владиславович |
Ключевые слова: | менеджмент якості бізнес-моделі стратегія невизначеність інноваційні підходи |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Горячова О. О., Лавецький М. В., Педченко Г. В., Пиріг Я. Б. Інноваційні стратегії та підходи до адаптації українських бізнес-моделей і менеджменту якості в умовах невизначеності. Бізнес Інформ. 2024. №12. C. 303–309. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-12-303-309 |
Аннотация: | Під час війни українські бізнес-моделі зазнали стратегічних змін, адаптуючись до умов невизначеності та високого рівня ризикованості, що включало оптимізацію витрат, нові логістичні потоки, гібридний формат роботи, економію енергоресурсів, безпекоорієнтований менеджмент, трансформацію менеджменту якості та впровадження інновацій для збереження конкурентоспроможності. Метою статті є вивчення інноваційних стратегій і підходів до адаптації українських бізнес-моделей і систем управління якістю в умовах невизначеності, зокрема під час війни,
для забезпечення їхньої стійкості та конкурентоспроможності. У статті підкреслено, що під час війни українські компанії змушені шукати
нові джерела прибутку, застосовуючи стратегії диверсифікації, впровадження інноваційних підходів, диджиталізації, гнучких моделей управління, короткострокового планування, перерозподілу ролей та обов’язків, а також нових технологій для забезпечення конкурентоспроможності й ефективності операцій. Окреслено особливості менеджменту якості у воєнний період і відмічено, що компанії стикаються з перебоями в постачанні, проблемами з виробництвом, змінами в асортименті, психологічними труднощами працівників, економічними викликами, необхідністю підтримки високих стандартів якості та комунікації з клієнтами, що вимагає впровадження альтернативних стратегій, таких як пошук нових постачальників, створення запасів сировини, впровадження резервних джерел енергії, перепідготовка персоналу, розробка нових продуктів, психологічна підтримка працівників, оптимізація витрат, інвестиції в ефективні технології, впровадження систем управління якістю, регулярні аудити, інформування клієнтів та використання цифрових технологій. Встановлено, що українські компанії змушені швидко адаптуватися до нових умов, використовуючи стратегії диверсифікації постачальників, упровадження цифрових технологій, гнучкість у виробництві та асортименті продукції, підтримку працівників та забезпечення їхньої безпеки, а також постійний моніторинг ринкових умов та конкурентів. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15145 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ТБЕМС)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|