Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15226

Название: Особливості управління підприємством на основі узгодженого дослідження процесів формування й використання його маркетингового потенціалу
Авторы: Колесніченко, М.М.
Ямбих, Є.С.
Ключевые слова: управління підприємством
маркетинговий потенціал
Дата публикации: 2025
Издатель: ЛТЕУ
Библиографическое описание: Особливості управління підприємством на основі узгодженого дослідження процесів формування й використання його маркетингового потенціалу
Серия/номер: УДК;330.341.1:339.138:004(063)
Аннотация: Маркетинговий потенціал є складовою успішного функціонування і розвитку будь-якої системи. Його дослідження, аналіз та оцінювання є необхідною умовою управління такою системою, результати якого спрямовані на сталий розвиток, на результативність, на прибутковість, на комплексність й на привабливість для внутрішніх й зовнішніх стейкхолдерів
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15226
ISBN: 978-617-602-385-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Колесніченко М. М., Ямбих Є. С..pdf1,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь