Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15257

Название: Економічна результативність міжнародних компаній на ринках приймаючих країн (на матеріалах компанії Nestlé S.A.)
Другие названия: The economic effectiveness of international companies on the markets of the host countries (based on materials of Nestlé S.A.)
Авторы: Акінсіпе, Маріа-Горетті
Ключевые слова: економічна результативність
Nestle
міжнародний ринок продуктів харчування
Дата публикации: 2025
Библиографическое описание: Акінсіпе М. Економічна результативність міжнародних компаній на ринках приймаючих країн (на матеріалах компанії «Nestlé S.A.») : кваліфікаційна робота ... магістра : 292 Міжнародні економічні відносини, освітня програма «Міжнародні економічні відносини» / Оласунканмі Маріа-Горетті Акінсіпе. - Полтава, 2020. - 115 с.
Аннотация: У ході дослідження автор здійснив аналіз світового ринку харчових продуктів, визначивши особливості цільових національних ринків для досліджуваної компанії – "Nestlé S.A.". Надано оцінку інвестиційному клімату та інвестиційній привабливості рідної країни досліджуваної компанії – Швейцарії. Окреслено маркетинговий компонент конкурентної стратегії "Nestlé S.A." на ринках приймаючих країн. Автором надано оцінку економічної ефективності "Nestlé S.A." на міжнародному ринку харчових продуктів: проведено аналіз економічних та управлінських показників "Nestlé S.A.", оцінено міжнародну конкурентоспроможність "Nestlé S.A." на міжнародному ринку харчових продуктів, визначено вплив маркетингового потенціалу "Nestlé S.A." на її інвестиційну привабливість. Автором окреслено напрямки вдосконалення бізнесу "Nestlé S.A.": визнаено перспективи реалізації поточних інвестиційних проектів "Nestlé S.A.", запропоновано напрямки підвищення ефективності маркетингового компоненту конкурентоспроможності "Nestlé S.A.".
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15257
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Диплом_Акінсіпе_М.-2020.pdf2,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь