|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15268
|
Название: | Корпоративна культура суб’єкта міжнародного бізнесу в умовах глобалізації (за матеріалами Alphabet Inc.) |
Авторы: | Артонкіна, Єлизавета Андріївна |
Ключевые слова: | КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ГЛОБАЛІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС МІЖКОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА БІЗНЕС-МОДЕЛЬ КОРПОРАТИВНИЙ КОДЕКС ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ |
Дата публикации: | 7-Июл-2025 |
Аннотация: | Обсяг і структура роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та рекомендацій, переліку інформаційних джерел. Загальний обсяг роботи 78 сторінок. Основний обсяг роботи становить 71 сторінку та містить 11 рисунків, 8 таблиць. Перелік інформаційних джерел складається з 76-ти найменувань і розміщений на 7-и сторінках.
Метою дослідження є аналіз та узагальнення особливостей формування, розвитку та трансформації корпоративної культури компанії Alphabet Inc. в умовах глобальної економіки та міжнародного бізнесу.
Об’єкт дослідження – корпоративна культура суб’єкта міжнародного бізнесу в умовах глобалізації.
Методи дослідження: дедукція і індукція, порівняльно-описовий, графічний і табличний, аналіз наукової літератури, вивчення офіційних документів та звітів компанії; аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища; порівняльний аналіз; методи описового аналізу та синтезу.
Інформаційне забезпечення дослідження: офіційні документи та звіти компанії Alphabet Inc., наукові статті та дослідження, інтернет-ресурси та онлайн-платформи, книги та навчальні матеріали, аналітичні та консультативні звіти, інтерв'ю та опитування, статистичні дані та медіа-ресурси.
Результати дослідження. Розглянуті теоретичні основи корпоративної культури суб’єкта міжнародного бізнесу в умовах глобалізації. Проведено аналіз визначальних засад корпоративної культури компанії Alphabet Inc. в умовах глобалізації. Досліджено визначальні напрями розвитку корпоративної культури компанії Alphabet Inc. в умовах глобалізації.
Значущість роботи та висновки за результатами дослідження. Узагальнюючи результати розгляду визначальних напрямів розвитку корпоративної культури компанії Alphabet Inc. в умовах глобалізації, можна зробити висновок, що корпоративна культура є ключовим стратегічним активом компанії. Вдосконалення корпоративної культури дозволяє Alphabet Inc. залишатися інноваційною та конкурентоспроможною, забезпечуючи високу залученість та задоволеність працівників. Трансформація корпоративної культури в умовах глобалізації демонструє важливість адаптивності, інноваційного підходу та соціальної відповідальності для успішного функціонування міжнародних компаній. Таким чином, корпоративна культура Alphabet Inc. є важливим фактором, який сприяє досягненню її стратегічних цілей та глобального успіху. |
Описание: | Артонкіна Є. А. Корпоративна культура суб’єкта міжнародного бізнесу в умовах глобалізації (за матеріалами Alphabet Inc.): кваліфікаційна робота ... бакалавра : 292 Міжнародні економічні відносини / Єлизавета Андріївна Артонкіна. Полтава, 2024. 78 с. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15268 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|