Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15268

Название: Корпоративна культура суб’єкта міжнародного бізнесу в умовах глобалізації (за матеріалами Alphabet Inc.)
Авторы: Артонкіна, Єлизавета Андріївна
Ключевые слова: КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС
МІЖКОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА
БІЗНЕС-МОДЕЛЬ
КОРПОРАТИВНИЙ КОДЕКС
ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ
Дата публикации: 7-Июл-2025
Аннотация: Обсяг і структура роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та рекомендацій, переліку інформаційних джерел. Загальний обсяг роботи 78 сторінок. Основний обсяг роботи становить 71 сторінку та містить 11 рисунків, 8 таблиць. Перелік інформаційних джерел складається з 76-ти найменувань і розміщений на 7-и сторінках. Метою дослідження є аналіз та узагальнення особливостей формування, розвитку та трансформації корпоративної культури компанії Alphabet Inc. в умовах глобальної економіки та міжнародного бізнесу. Об’єкт дослідження – корпоративна культура суб’єкта міжнародного бізнесу в умовах глобалізації. Методи дослідження: дедукція і індукція, порівняльно-описовий, графічний і табличний, аналіз наукової літератури, вивчення офіційних документів та звітів компанії; аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища; порівняльний аналіз; методи описового аналізу та синтезу. Інформаційне забезпечення дослідження: офіційні документи та звіти компанії Alphabet Inc., наукові статті та дослідження, інтернет-ресурси та онлайн-платформи, книги та навчальні матеріали, аналітичні та консультативні звіти, інтерв'ю та опитування, статистичні дані та медіа-ресурси. Результати дослідження. Розглянуті теоретичні основи корпоративної культури суб’єкта міжнародного бізнесу в умовах глобалізації. Проведено аналіз визначальних засад корпоративної культури компанії Alphabet Inc. в умовах глобалізації. Досліджено визначальні напрями розвитку корпоративної культури компанії Alphabet Inc. в умовах глобалізації. Значущість роботи та висновки за результатами дослідження. Узагальнюючи результати розгляду визначальних напрямів розвитку корпоративної культури компанії Alphabet Inc. в умовах глобалізації, можна зробити висновок, що корпоративна культура є ключовим стратегічним активом компанії. Вдосконалення корпоративної культури дозволяє Alphabet Inc. залишатися інноваційною та конкурентоспроможною, забезпечуючи високу залученість та задоволеність працівників. Трансформація корпоративної культури в умовах глобалізації демонструє важливість адаптивності, інноваційного підходу та соціальної відповідальності для успішного функціонування міжнародних компаній. Таким чином, корпоративна культура Alphabet Inc. є важливим фактором, який сприяє досягненню її стратегічних цілей та глобального успіху.
Описание: Артонкіна Є. А. Корпоративна культура суб’єкта міжнародного бізнесу в умовах глобалізації (за матеріалами Alphabet Inc.): кваліфікаційна робота ... бакалавра : 292 Міжнародні економічні відносини / Єлизавета Андріївна Артонкіна. Полтава, 2024. 78 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15268
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Артонкіна Єлизавета Андріївна.pdf3,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь