Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15270

Название: Формування конкурентоспроможності компанії в умовах глобалізації (за матеріалами Tesla, Inc.)
Авторы: Туменко, Юлія Євгеніївна
Ключевые слова: КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ
КОНКУРЕНЦІЯ
СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ
БРЕНДИНГ
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ
АВТОМОБІЛЕБУДІВНА ГАЛУЗЬ
Дата публикации: 7-Июл-2025
Аннотация: Обсяг і структура роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та рекомендацій, переліку інформаційних джерел. Загальний обсяг роботи 92 сторінки. Основний обсяг роботи становить 82 сторінки та містить 16 рисунків, 16 таблиць. Перелік інформаційних джерел складається зі 103-х найменувань і розміщений на 10-ти сторінках. Метою дослідження є всебічне вивчення процесів формування конкурентоспроможності компанії Tesla, Inc. в умовах глобалізації, включаючи аналіз основних факторів, що впливають на її ринкову позицію та стратегії, які використовуються для досягнення конкурентних переваг. Об’єкт дослідження – діяльність компанії Tesla, Inc. на світовому ринку в умовах глобалізації. Методи дослідження: аналізу, синтезу, порівняння, статистичні та економіко-математичні методи. Інформаційне забезпечення дослідження: наукові статті, монографії, звіти та аналітичні огляди міжнародних консалтингових компаній та рейтингових агентств, фінансові звіти Tesla, Inc., статистичні дані міжнародних організацій та урядових агентств, інтернет-ресурси, офіційні сайти компанії та галузеві публікації. Результати дослідження. Розглянуті теоретичні основи конкурентоспроможності компанії в умовах глобалізації. Визначено шляхи формування конкурентоспроможності компанії Tesla, Inc. в умовах глобалізації. Досліджено визначальні напрями формування конкурентоспроможності компанії Tesla, Inc. в умовах глобалізації. Значущість роботи та висновки за результатами дослідження. Підсумовуючи результати дослідження визначено, що успіх Tesla, Inc. у глобалізованому світі базується на поєднанні інноваційного підходу, ефективного маркетингу, стратегічних партнерств та гнучкості в адаптації до змін. Компанія має продовжувати розвивати ці напрямки, що дозволить зберігати високу конкурентоспроможність та активно розширювати свою присутність на міжнародних ринках. Впровадження нових технологій, розширення асортименту продукції, вдосконалення інфраструктури та обслуговування клієнтів, підвищення ефективності виробництва та розвитку людського капіталу – це ключові елементи, які сприятимуть подальшому успіху Tesla, Inc. в умовах глобалізації.
Описание: Туменко Ю. Є. Формування конкурентоспроможності компанії в умовах глобалізації (за матеріалами Tesla, Inc.): кваліфікаційна робота ... бакалавра : 292 Міжнародні економічні відносини / Юлія Євгеніївна Туменко. Полтава, 2024. 92 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15270
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Туменко Юлія Євгеніївна.pdf2,73 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь