| 
                
             | 
            
            
            
            
            
                
                
  
 
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
 
Навчально-науковий інститут денної освіти >
 
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
 
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >
 
    
        
            
                
                Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15271
             | 
         
     
     
    
    
| Название:  | Розвиток інтернет-торгівлі та її ефективність в умовах глобалізації міжнародних торговельних відносин |  
| Авторы:  | Остапов, Андрій Сергійович |  
| Ключевые слова:  | інтернет-торгівля глобалізація міжнародна торгівля електронна комерція В2В В2С С2С B2G штучний інтелект інтернет речей |  
| Дата публикации:  | 2025 |  
| Библиографическое описание:  | Остапов, А. С. Розвиток інтернет-торгівлі та її ефективність в умовах глобалізації міжнародних торговельних відносин: кваліфікаційна робота ... магістра : 292 Міжнародні економічні відносини / Андрій Сергійович Остапов. - Полтава, 2024. - 97 с. |  
| Аннотация:  | Обсяг і структура роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та рекомендацій, переліку інформаційних джерел. Загальний обсяг роботи 97 сторінок. Основний обсяг роботи становить 90 сторінок та містить 17 рисунків, 7 таблиць. Перелік інформаційних джерел складається з 66-и найменувань і розміщений на 7-и сторінках. 
Метою дослідження є аналіз розвитку інтернет-торгівлі та оцінка її ефективності в умовах глобалізації міжнародних торговельних відносин. 
Об’єкт дослідження – інтернет-торгівля як складова сучасних міжнародних економічних відносин, що стрімко розвивається під впливом глобалізаційних процесів.
Методи дослідження: аналіз і синтез, порівняльний, системний підхід, статистичні методи.
Інформаційне забезпечення дослідження: офіційні звіти міжнародних організацій, статистичні дані провідних цифрових платформ та електронної комерції, наукові статті та дослідження, аналітичні звіти консалтингових компаній, матеріали конференцій та інтернет-ресурси.
Результати дослідження. Розглянуті теоретичні аспекти інтернет-торгівлі в умовах глобалізації міжнародних торговельних відносин. Проведено аналіз інтернет-торгівлі в умовах глобалізації міжнародних торговельних відносин. Надано рекомендації щодо вдосконалення інтернет-торгівлі в умовах глобалізації міжнародних торговельних відносин.
Рекомендації щодо використання результатів дослідження: 1) ТОВ «Агроцентр-2017», які полягають у необхідності: а) інвестування в розробку та впровадження сучасних цифрових платформ, а також інтеграцію з різними платіжними системами; б) нарощення присутності компанії у соціальних мережах. 2) Полтавський університет економіки і торгівлі щодо такого: а) при викладанні дисципліни «Міжнародна торгівля» у тему «Форми міжнародної торгівлі» включити аналіз сучасних технологій, що використовуються у міжнародній торгівлі, запропонований автором, і використати відповідну інформацію при розробці навчальних завдань для практичних занять; б) використовувати мультимедійну презентацію за темою «Розвиток інтернет-торгівлі та її ефективність в умовах глобалізації міжнародних торговельних відносин».
Значущість роботи та висновки за результатами дослідження. Висновки. Глобалізація міжнародних торговельних відносин суттєво трансформує роль інтернет-торгівлі, перетворюючи її на один із основних каналів комерції. Ефективність інтернет-торгівлі визначається рядом факторів, серед яких важливими є конкурентоспроможність, якість обслуговування клієнтів і технологічна інфраструктура. Порівняльний аналіз провідних цифрових компаній підкреслює, що успіх у цій сфері досягається завдяки акценту на споживачеві, інноваціях і використанню сучасних технологій. Рекомендації. На основі проведеного аналізу та виявлених тенденцій можна виділити кілька ключових напрямів, що потребують уваги від підприємств інтернет-торгівлі: 1) вони повинні інвестувати в розробку та впровадження сучасних цифрових платформ; 2) підприємства мають зосередитися на аналізі даних про поведінку споживачів; 3) важливо, щоб підприємства активно розвивали свої присутність у соціальних мережах; 4) підприємствам варто звернути увагу на постійне вдосконалення своєї логістики, що є критично важливим аспектом успішної інтернет-торгівлі. |  
| URI:  | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15271 |  
| Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)
  |  
  
    
    
     
    
 
    
    
    Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены. 
                    
                      
                 |