Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15278

Название: Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК
Авторы: Кравченко, Анна Андріївна
Ключевые слова: ГЛОБАЛЬНІ БРЕНДИ
МІЖНАРОДНА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ РИНКУ
БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ
МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ
Дата публикации: 8-Июл-2025
Аннотация: Обсяг і структура роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку інформаційних джерел. Загальний обсяг роботи 94 сторінки. Основний обсяг роботи становить 87 сторінок та містить 5 рисунків, 17 таблиць. Перелік інформаційних джерел складається з 72 найменувань і розміщений на 7-и сторінках. Метою дослідження є розробка теоретичних, методичних положень і практичних рекомендацій щодо використання практики функціонування глобальних брендів у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК. Об’єкт дослідження – теоретичні засади та методичні підходи щодо удосконалення функціонування глобальних брендів у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК. Методи дослідження: спостереження, аналіз та синтез; абстрагування та узагальнення; порівняння; дедукція та індукція; моделювання та аналогія; класифікація; логічний та історичний методи. Інформаційне забезпечення дослідження: монографії та навчальні посібники, статті у науковій літературі з питань діяльності глобальних брендів у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК, статичні дані світових організацій, аналітичні огляди консалтингових компаній. Результати дослідження. Розглянуті теоретичні засади діяльності глобальних брендів у міжнародному бізнес-середовищі. Проведено аналіз діяльності глобальних брендів у міжнародному маркетинговому середовищі. Досліджено напрями підвищення ефективності управління глобальними брендами у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК. Значущість роботи та висновки за результатами дослідження. На основі дослідження особливостей глобальних брендів отримано такі результати: вартість бренду найчастіше перевищує вартість усіх матеріальних активів ТНК; темпи зростання вартості глобальних брендів значно коливаються; якщо аналізувати вартість брендів у галузевому розрізі, то найдорожчими є бренди високотехнологічних галузей і телекомунікацій. Застосування концепції брендингу дає компанії наступні конкурентні переваги: бренд створює природні бар'єри на ринку для нових конкурентів; істотно полегшує компанії-власнику виведення на ринок своїх нових продуктів; дозволяє компанії активно освоювати нові ніші ринку; у разі виникнення реальної чи потенційної загрози ринку, на якому діє компанія, бренд дає їй додатковий час для прийняття та реалізації більш адекватної стратегії та дозволяє компанії успішно переживати важкі часи на ринку та зберегти свої позиції без додаткових рекламних кампаній чи суттєвого зниження цін на товари; дозволяє компанії чітко відрізняти свої товари на ринку від товарів конкурентів у свідомості споживачів. Обґрунтовано, що використання бренд-менеджменту для виходу українських підприємств на світові ринки повинно передбачати активне впровадження кобрендингу, неординарних методів реклами, PR-заходів та концепції «4-D брендингу».
Описание: Кравченко А. А. Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК: кваліфікаційна робота ... бакалавра: 292 Міжнародні економічні відносини / Анна Андріївна Кравченко. Полтава, 2023. 94 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15278
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кравченко Анна Андріївна.pdf1,46 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь