Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15279

Название: Міжнародна маркетингова стратегія підприємства
Авторы: Кривошеєва, Ксеня Леонідівна
Ключевые слова: МІЖНАРОДНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
ЦІЛЬОВІ РИНКИ
КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
ЦІНОУТВОРЕННЯ
ПРОСУВАННЯ
МІЖНАРОДНІ РИНКИ
КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА
Дата публикации: 8-Июл-2025
Аннотация: Обсяг і структура роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку інформаційних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи 88 сторінок. Основний обсяг роботи становить 80 сторінок та містить 12 рисунків, 12 таблиць. Перелік інформаційних джерел складається з 59-ти найменувань і розміщений на 5-и сторінках. У кваліфікаційній роботі 3 додатки – на 3-х сторінках. Метою дослідження є розробка рекомендацій для підприємств щодо оптимального використання міжнародних маркетингових стратегій та досягнення успіху на зовнішніх ринках. Об’єкт дослідження – міжнародна маркетингова стратегія підприємства. Методи дослідження: спостереження, порівняння, вимірювання, ідеалізація, формалізація, аксіоматичний, гіпотеза та припущення, історичний метод, системний підхід, абстрагування, аналіз і синтез, індукція та дедукція, моделювання. Інформаційне забезпечення дослідження: академічні дослідження, наукові статті, книги, статистичні дані, аналітичні звіти, документи міжнародних організацій та веб-ресурси, які спеціалізуються на міжнародному бізнесі та маркетингу. Результати дослідження. Розглянуті теоретичні засади формування міжнародних маркетингових стратегій підприємства. Проведено аналіз сучасних тенденцій формування міжнародних маркетингових стратегій підприємства. Досліджено визначальні напрями вдосконалення міжнародної маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах господарювання. Значущість роботи та висновки за результатами дослідження. Дослідження надає глибоке розуміння особливостей міжнародного бізнесу, конкурентної ситуації та культурних відмінностей. Робота надає практичні рекомендації щодо вибору цільових ринків, розробки ефективних маркетингових стратегій, адаптації продуктів і послуг до потреб і вимог різних країн, а також визначення оптимальних каналів збуту та способів просування. Ці висновки допоможуть підприємствам досягти успіху в глобальному бізнесі, збільшити свою конкурентоспроможність і залучити нових клієнтів з різних країн. Крім того, результати дослідження можуть послужити основою для подальших стратегічних рішень і планування розвитку міжнародних операцій підприємства. Таким чином, значущість цієї роботи полягає в її здатності надати практичні інструменти та рекомендації для досягнення успіху на міжнародних ринках шляхом реалізації міжнародних маркетингових стратегій.
Описание: Кривошеєва К. Л. Міжнародна маркетингова стратегія підприємства: кваліфікаційна робота ... бакалавра : 292 Міжнародні економічні відносини / Ксеня Леонідівна Кривошеєва. Полтава, 2023. 88 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15279
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кривошеєва Ксеня Леонідівна.pdf1,99 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь