|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15280
|
Название: | Корпоративна соціальна відповідальність міжнародних компаній (за матеріалами Nestlé S.A.) |
Авторы: | Курулюк, Карина Андрiївна |
Ключевые слова: | КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ ЦІЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СТАЛИЙ РОЗВИТОК АЛЬТРУЇЗМ ФІЛАНТРОПІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ |
Дата публикации: | 8-Июл-2025 |
Аннотация: | Обсяг і структура роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку інформаційних джерел. Загальний обсяг роботи 82 сторінки. Основний обсяг роботи становить 76 сторінок та містить 7 рисунків, 6 таблиць. Перелік інформаційних джерел складається з 60-ти найменувань і розміщений на 6-ти сторінках.
Метою дослідження є аналіз та оцінка корпоративної соціальної відповідальності міжнародної компанії Nestlé S.A., вивчення її підходів та практик, а також впливу на різні аспекти суспільства.
Об’єкт дослідження – корпоративна соціальна відповідальність міжнародних компаній.
Методи дослідження: описовий, метод аналізу та синтезу, історичний метод, статистичний метод, метод індукції.
Інформаційне забезпечення дослідження: наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, публіцистичні видання, збірники, звіти, науково-популярні статті, наявна наукова література.
Результати дослідження. Розглянуті теоретичні основи соціальної корпоративної відповідальності ведення бізнесу міжнародних компаній. Вивчено корпоративну соціальну відповідальність компанії Nestlé S.A. Досліджено перспективи розвитку корпоративної соціальної відповідальності Nestlé S.A.
Значущість роботи та висновки за результатами дослідження. У сучасному діловому бізнес-просторі визначення успіху організації виходить за рамки його прибутковості, темпів зростання чи пізнаваності бренду. Цінності політики корпоративної соціальної відповідальності – це спосіб продемонструвати позицію бізнесу в цьому питанні. Впровадження політики корпоративної соціальної відповідальності допомагає у створенні позитивного іміджу підприємства та все частіше враховується стейкхолдерами при укладанні контрактів, отриманні інвестицій, страхуванні та взаємодії з органами влади. Правильно розроблена система КСВ залучає роботу та підтримку всіх внутрішніх процесів бізнесу. Бездоганний імідж та соціальна відповідальність допомагає у забезпеченні стабільної клієнтської бази, збільшує темпи розвитку компанії та її прибутковості. Дослідивши досвід компанії Nestlé S.A., українським компаніям доцільно звернути увагу на наступні напрями удосконалення корпоративної соціальної відповідальності: розвиток екологічної стійкості; забезпечення соціальної справедливості; забезпечення високої якості продукції та безпеки споживачів; взаємодія зі стейкхолдерами; прозорість та звітність. |
Описание: | Курулюк К. А. Корпоративна соціальна відповідальність міжнародних компаній (за матеріалами Nestlé S.A.)
: кваліфікаційна робота ... бакалавра : 292 Міжнародні економічні відносини / Карина Андрiївна Курулюк. Полтава, 2023. 82 с. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15280 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|