|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15281
|
Название: | Електронна комерція в міжнародному бізнесі |
Авторы: | Чірах, Оксана Георгіївна |
Ключевые слова: | ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС ОНЛАЙН-ПЛАТЕЖІ МІЖНАРОДНА ЛОГІСТИКА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ КІБЕРБЕЗПЕКА ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ |
Дата публикации: | 8-Июл-2025 |
Аннотация: | Обсяг і структура роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку інформаційних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи 88 сторінок. Основний обсяг роботи становить 79 сторінок та містить 16 рисунків, 6 таблиць. Перелік інформаційних джерел складається з 73-ти найменувань і розміщений на 7-и сторінках. У кваліфікаційній роботі 1 додаток – на 2-х сторінках.
Метою дослідження є узагальнення особливостей і тенденцій розвитку електронної комерції в умовах діджиталізації міжнародного бізнесу.
Об’єкт дослідження – електронна комерція в міжнародному бізнесі.
Методи дослідження: методи від абстрактного до конкретного, поєднання аналізу та синтезу, структурно-системного підходу, методу, причинно-наслідкових зв’язків, логічного й історичного, кількісно-якісного аналізу, статистичні методи, методи порівняльного аналізу, метод причинно-наслідкових, логічних та функціональних зв’язків і залежностей.
Інформаційне забезпечення дослідження: законодавчі та підзаконні нормативно-правові акти щодо регулювання електронної комерції в Україні, аналітичні звіти, матеріали статистичних збірників, інформаційних порталів та ін.
Результати дослідження. Розглянуті теоретичні аспекти розвитку та становлення електронної комерції в міжнародному бізнесі. Проведено аналіз тенденцій розвитку електронної комерції в міжнародному бізнесі. Досліджено визначальні напрями розвитку електронної комерції в міжнародному бізнесі.
Значущість роботи та висновки за результатами дослідження. Результати дослідження показали, що підприємництво та інновації є вирішальним фактором для довгострокової стійкості електронної комерції та електронного бізнесу. Підприємці повинні мати можливість виявляти та використовувати ці ключові характеристики для створення нових продуктів і послуг, виходу на нові ринки, підвищення лояльності клієнтів, досягнення ринкового лідерства, оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності використання людського капіталу та застосування новітніх технологій. Електронна комерція в подальшому буде більш складною та конкурентоспроможною, компанії мають більше орієнтуватися на потреби клієнтів, і вони мають бути більш гнучкими та інноваційними. В повоєнний період електронна комерція здатна стати одним з наймогутніших сегментів національної економіки за умови економічного стимулювання внутрішнього спожив-чого ринку та залучення клієнтів з інших країн ЄС після приєднання до Єдиного цифрового ринку Європейського Союзу. |
Описание: | Чірах О. Г. Електронна комерція в міжнародному бізнесі: кваліфікаційна робота ... бакалавра : 292 Міжнародні економічні відносини / Оксана Георгіївна Чірах. Полтава, 2023. 88 с. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15281 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|