Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4306

Название: Удосконалення підготовки магістрів з маркетингу відповідно до міжнародних стандартів
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова освіта
Дата публикации: Июл-2005
Издатель: Українська Асоціація Маркетингу
Библиографическое описание: Маркетинг в Україні. – 2005. – № 4 (32). – С. 57–58.
Серия/номер: Професійна освіта з маркетингу;стор.57-58
Аннотация: Матеріали робочого семінару "Професійна освіта з маркетингу: освітрьо-кваліфікаційні вимоги", м. Київ, КНЕУ, 23-24 травня 2005 р.
Описание: Основні вимоги до формування професійних компетенцій у фахівців з маркетингу, відповідно до міжнародних стандартів
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4306
ISSN: 1606-3732
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Маркетинг в Украине №4_2005.pdf1,91 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь