Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4307

Название: ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Ключевые слова: стратегія, підприємство, інновація, стратегічне планування, маркетинг, принципи.
Дата публикации: Янв-2015
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. – Полтава: ПУЕТ, 2015. − № 1 (69). – Ч. 1.– С. 92-99.
Аннотация: розглядається сутність стратегічного маркетингового планування та описуються процеси розробки маркетингового стратегічного плану притаманні нинішньому розвитку сучасних підприємств.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4307
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві.pdf425,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь