Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4361

Название: Споживач як об’єкт маркетингового управління підприємствами: моделі поведінки
Другие названия: Потребитель как объект маркетингового управление предприятиями: модели поведения
Consumer marketing management as a subject of companies: model behavior
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Перебийніс, Василь Іванович
Ключевые слова: маркетинг
споживачі
поведінка споживачів
модель поведінки споживачів
маркетингове управління
Дата публикации: 2014
Издатель: Вісник Сумського національного аграрного університету (Серія «Економіка і менеджмент»)
Библиографическое описание: Вісник Сумського національного аграрного університету. – 2014. – Вип. 5 (60). – С. 87–89. – (Серія «Економіка і менеджмент»)
Аннотация: Проаналізовані концептуальні підходи до формування моделей поведінки споживачів товарів і послуг у системі маркетингового управління. Обґрунтовано авторську модель поведінки споживачів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4361
ISSN: 2307-9533
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
econom_5_60_2014.pdf3,2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь