Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4529

Название: Методичні аспекти розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств України
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетингова діяльність, конкурентна маркетингова стратегія, фармацевтичне підприємство, принципи розробки конкурентної маркетингової стратегії.
Дата публикации: Ноя-2012
Издатель: Донецький національний університет
Библиографическое описание: Вісник Донецького національного університету. Серія В: економіка і право. Спецвипуск. – Донецьк: ДНУ, 2012. – Т. 1. − С. 358-359.
Аннотация: У статті представлено ретроспективний аналіз теоретичних аспектів розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств. Наведено принципи розробки конкурентної маркетингової стратегії, необхідність та особливості даної діяльності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4529
ISSN: 1817-2261
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Вісник_ДНУ.pdf1,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь