Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4530

Название: Позиціонування іміджу підприємств системи споживчої кооперації України
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: маркетинг
імідж підприємства
позиціювання іміджу підприємства
Дата публикации: Дек-2010
Издатель: Одеський державний економічний університет
Библиографическое описание: Науковий вісник Одеського державного економічного університету. − Одеса: ОДЕУ, 2010. − № 24 (125). − С. 81-89.
Аннотация: У статті розглядаються питання, пов’язані із позиціюванням корпоративного іміджу підприємств споживчої кооперації України за такими складовими, як: споживчий, бізнесовий, соціальний імідж, а також імідж підприємств для держструктур. Подається методика формування/вдосконалення корпоративного іміджу підприємств та організацій, що функціонують у сфері кооперації.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4530
ISSN: 2409-9260
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Вісник_ОДЕУ.pdf669,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь