Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4531

Название: Стратегічні засади рекламного менеджменту підприємства
Другие названия: Strategic fundamentals of enterprise advertising management
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: реклама
рекламний менеджмент
рекламна стратегія
принципи організації рекламної діяльності
організаційна структура
організаційні підсистеми
Дата публикации: Окт-2013
Издатель: Українська державна академія залізничного транспорту
Библиографическое описание: Вісник економіки транспорту та промисловості : збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – № 43. – С. 226-230.
Аннотация: У статті розглядаються питання, пов’язані з використанням розробленої автором організаційної структури рекламного менеджменту підприємства. Зазначено основні принципи організаційного забезпечення процедур планування, реалізації та контролю рекламної діяльності. Висвітлено погляди науковців на формування стратегій рекламного менеджменту. Зосереджено увагу на стратегічних орієнтирах даного виду діяльності та передумовах, що визначають його функціонування.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4531
ISSN: 2075-4892
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Вісник_УДАЗТ.pdf665,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь