Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4532

Название: Теоретичні засади формування маркетингових стратегій розвитку підприємств системи споживчої кооперації
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетинг, стратегія розвитку, маркетингове стратегічне управління
Дата публикации: Июн-2011
Издатель: Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
Библиографическое описание: Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. − Чернівці : ЧТЕІ, 2011. − № 2. − Ч. I. − С. 310-316.
Аннотация: У статті розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингових стратегій розвитку підприємств споживчої кооперації України. Визначено основні принципи маркетингового стратегічного управління даними підприємствами. Запропоновано послідовність процесу розробки та реалізації маркетингових стратегій.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4532
ISSN: 2310-8185
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Вісник_ЧТЕІ.pdf3,15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь