Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4533

Название: Маркетингова тріангуляція підвищення конкурентоспроможності українських ВНЗ
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетинг, вищий навчальний заклад, конкурентоспроможність, комплекс комунікацій, тріангуляція.
Дата публикации: 2006
Издатель: Дніпропетровський національний університет
Библиографическое описание: Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2006. – Вип. 215. – С. 1024-1030.
Аннотация: У статті розглядаються питання, пов'язані з використанням комплексу маркетингових комунікацій та визначення конкурентних переваг діяльності Полтавського університету споживчої кооперації України. Обґрунтовується їх взаємозв'язок та необхідність спільного застосування у практиці вищих закладів освіти. Наводяться узагальнені результати дослідження розвитку комунікаційного комплексу та конкурентоспроможності зазначеного вузу на ринку освітніх послуг, визначаються шляхи їх вдосконалення та збільшення ефективності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4533
ISBN: 966-7191-91-5
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Економіка_зб.наук.праць.pdf760,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь