Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4534

Название: Основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій підприємств споживчої кооперації
Другие названия: Basic and synthetic means of consumer cooperatives businesses marketing communications
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетинг, система маркетингових комунікацій, реклама, прямий маркетинг, паблік рилейшнз, стимулювання збуту, івент-маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу, виставки, брендинг.
Дата публикации: Апр-2011
Издатель: Тернопільський інститут агропромислового виробництва НААН
Библиографическое описание: Інноваційна економіка: Всеукраїнський науково-виробничий журнал. − Тернопіль : Тернопільський інститут агропромислового виробництва НААН, 2011. − № 2 (21). − С. 175-179.
Аннотация: У статті подано узагальнення основних наукових підходів та висвітлення власних поглядів автора щодо специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації. Робиться акцент на особливостях основних і синтетичних комунікаційних засобів. Розкривається їх соціально-економічна сутність, цілі та умови застосування, наводяться переваги, які отримують підприємства при впровадженні кожного з них у практичну діяльність.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4534
ISSN: 2309-1533
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Інновац_Екон.pdf1,14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь