Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4544

Название: Система маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства
Другие названия: Система маркетингового управления потребителями услуг предприятий ресторанного хозяйства
Restaurant economy businesses consumers services marketing management system
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: підприємства ресторанного господарства, система, маркетингове управління, поведінка споживачів, ресторанне господарство, споживач, потреба, стратегія
Дата публикации: Окт-2011
Издатель: ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
Библиографическое описание: Науковий вісник ПУЕТ
Серия/номер: ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ;№ 5 (50)
Аннотация: У статті обґрунтована сутність системи маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства; уточнені поняття «поведінка споживачів», «ресторанне господарство», «потреба»; розроблені портрети відвідувачів досліджуваних закладів ресторанного господарства, підприємств ресторанного господарства регіону та потенційних відвідувачів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4544
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
5(50).pdf5,72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь