Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Глави з книги (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4659

Название: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст
Авторы: Педченко, Наталія Сергіївна
Ключевые слова: Маркетинг
Дата публикации: 2016
Издатель: Київ: Цент учбової літератури
Библиографическое описание: Педченко Н.С. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н. В. Карпенко. – Київ: Цент учбової літератури, 2016.– 252 с. (с. 106-114).
Аннотация: У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підприємств України.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4659
Располагается в коллекциях:Глави з книги (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
106.pdfосновна стаття653,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
107.pdf547,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
108.pdf608,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
109.pdf483,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
110.pdf497,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
111.pdf469,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
112.pdf544,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
113.pdf526,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
114.pdf506,97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь