Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4921

Название: Розвиток маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства
Другие названия: Развитие маркетингового управления потребителями услуг предприятий ресторанного хозяйства
Restaurant economy businesses consumers services marketing management development
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
підприємства ресторанного господарства
маркетингове управління споживачами
управління поведінкою споживачів
Дата публикации: 2013
Издатель: Полтавський університет економіки та торгівлі
Библиографическое описание: Науковий вісник Полтавського університету економіки та торгівлі. – 2013. – № 1 (56). – С. 270-274. – (Серія «Економічні науки»).
Серия/номер: Економічні науки; 2013, № 1 (56).
Аннотация: У статті обґрунтовано основи маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства; уточнені поняття «маркетингове управління споживачами», «управління поведінкою споживачів"
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4921
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1(56).pdf5,81 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь