Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4924

Название: ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Другие названия: FORMING OF INNOVATIVE STRATEGY IS IN INCREASE OF COMPETITIVENESS OF ENTERPRISES
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Ключевые слова: маркетинг, інновації, стратегія, ефективність, конкурентоспроможність,підприємство
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Інформаційно-аналітичний журнал. «Економіка. Фінанси. Право». – К.: Аналітик. ТОВ «Міжнародний бізнес центр», 2015. – № 9/2’2015. – С. 4-7.
Аннотация: В статті обґрунтовано сучасну парадигму конкурентоспроможності підприємства, суть якої полягає в його здатності до неперервного продукування інновацій. Визначено роль інновацій та запропонована модель формування стратегії підприємства шляхом впровадження інновацій. Разом з тим у статті досліджено сутність поняття «конкурентоспроможність» та викладені основні шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних ринкових умовах. Отримані в роботі результати мають практичне значення для підвищення конкурентоспроможності та ефективності роботи підприємства.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4924
ISSN: 2409-1944
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.pdf516,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь