Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4927
|
Название: | Основні напрямки вдосконалення збутової політики підприємств |
Другие названия: | THE MAIN DIRECTIONS OF IMPROVEMENT OF SALES POLICY OF ENTERPRISES |
Авторы: | Бондаренко, Вікторія Михайлівна Тягунова, Злата Олександрівна |
Ключевые слова: | маркетинг збут підприємства ринок збутова політика напрямки ефективність вдосконалення |
Дата публикации: | 25-Окт-2016 |
Серия/номер: | випуск 18 |
Аннотация: | У статті розглянуто проблеми вдосконалення збутової політики, притаманні нинішньому
розвитку сучасних підприємств. Враховуючи мету дослідження, для успішного функціонування підпри-
ємств запропоновано й обґрунтовано ряд механізмів, які можуть справити позитивний вплив на їх функ-
ціонування. Окреслені шляхи щодо організації, управління збутовою діяльністю, а також вивчено чинни-
ки, що дозволяють раціонально та обґрунтовано ідентифікувати множину оцінюваних параметрів, які
впливають на процес просування товарів на ринок. Визначено основні напрямки вдосконалення збутової
політики, що обумовлюють економічну стійкість, та систему заходів, яка забезпечує своєчасне реагу-
вання на відхилення від запланованих значень економічної стійкості підприємств. Подальші дослідження
повинні бути спрямовані на розробку заходів підвищення ефективності, визначення критеріїв вибору
напрямків збутових стратегій, зменшення і попередження ризиків, пов’язаних із збутом продукції. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4927 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|