Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4941

Название: АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
SWOT-аналіз
Дата публикации: 2008
Библиографическое описание: Маркетинг: теорія і практика. - 2008. - №14. - с. 97-101
Аннотация: В статті розглянуто проблеми функціонування підприємств в сучасних умовах економіки країни. Визначено основні вимоги до підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, які полягають у формуванні та утриманні стійких конкурентних переваг. Виявлено, що процес формування конкурентних переваг підприємства має бути чітко структурованим, що надасть змогу підприємству набути стійкості його конкурентним перевагам. В результаті дослідження виявлено та визначено алгоритм пошуку та утримання конкурентних переваг підприємства. Доведено, що чітка послідовність визначення конкурентних переваг підприємства надасть їм стійкості та стабільності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4941
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ivannikova (algoritm).pdf103,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь