Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4941
|
Название: | АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА |
Авторы: | Іваннікова, Марина Миколаївна |
Ключевые слова: | маркетинг конкурентні переваги конкурентоспроможність SWOT-аналіз |
Дата публикации: | 2008 |
Библиографическое описание: | Маркетинг: теорія і практика. - 2008. - №14. - с. 97-101 |
Аннотация: | В статті розглянуто проблеми функціонування підприємств в сучасних умовах економіки країни. Визначено основні вимоги до підвищення конкурентоспроможності
вітчизняних підприємств, які полягають у формуванні та утриманні стійких
конкурентних переваг. Виявлено, що процес формування конкурентних переваг
підприємства має бути чітко структурованим, що надасть змогу підприємству набути
стійкості його конкурентним перевагам. В результаті дослідження виявлено та
визначено алгоритм пошуку та утримання конкурентних переваг підприємства.
Доведено, що чітка послідовність визначення конкурентних переваг підприємства надасть їм стійкості та стабільності. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4941 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|