Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4942

Название: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ЗАГОТІВЕЛЬНО-ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ СИСТЕМИ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Ключевые слова: маркетинг, заготівельно-переробні підприємства, система
Дата публикации: 26-Окт-2016
Серия/номер: випуск 1 (33);
Аннотация: У статті розглянуто найбільш пріоритетні перспективи щодо впровадження маркетингу в заготівельно-переробні підприємства системи споживчої кооперації України та шляхи розв’язання цієї проблеми.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4942
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
перспективи впровадження маркетингу в заготывельно-переробних підприємствах системи споживчої кооперації україни.pdf108,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь