Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4943

Название: BSC ЯК МЕТОД ФОРМУQ ВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМИ
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
конкурентні переваги
Balanced Scorecard
конкурентні стратегії
Дата публикации: 2007
Издатель: УАМ
Библиографическое описание: «Маркетинг в Україні», № 6 (46), листопад грудень, 2007 р. - с. 11-12
Аннотация: В основі конкурентних переваг ле жать ресурси фірми — фінансові, кад рові, інформаційні, технічні, техно логічні, управлінські, організаційні. Цілеспрямовані зміни технології, пе рехід на нові види продукції природ но спричиняють зміни потреб у ре сурсах
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4943
ISSN: 1606 3732
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
MARKETINGvUKRAINI.pdf1,26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь