Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4944

Название: МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетингове управління
конкурентні переваги
лояльність споживачів
програми лояльності
матриця ключових умов лояльності
Дата публикации: 2014
Издатель: СумДУ
Библиографическое описание: Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій", 2014, №3 - с. 62-70.
Аннотация: У статті розглядаються теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо розроблення та запровадження програми лояльності споживачів до продукції підприємств легкої промисловості. Проведені моніторингові дослідження підприємств Полтавського регіону, що спеціалізуються на виробництві трикотажних виробів, дозволили визначити за допомогою запропонованої матриці ключових умов лояльності споживачів стратегічні засади для коригування програм лояльності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4944
ISSN: 2227-6718 (on-line)
2218-4511 (print)
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Mimi_2014_3_8.pdf402,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь