Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4955

Название: Маркетингові дослідження ринку дикорослої продукції в Україні
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Юрко, Ігор Вікторович
Ключевые слова: маркетинг
ринок
дикоросла продукція
Дата публикации: 2008
Издатель: Хмельницький національний університет
Аннотация: У даній статті наведені основні фактори, які мають значний вплив на ринок дикоролої продукції в Україні. Проаналізовано найбільш поширені причини попину та пропозиції дикорослої продукції на ринку України, а також їх цінову ситуацію в даний час
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4955
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
маркетингові дослідження ринку дикорослоі продукції в україні.pdf4,34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь