Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4957
|
Название: | Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві |
Авторы: | Бондаренко, Вікторія Михайлівна |
Ключевые слова: | стратегія підприємство інновація стратегічне планування маркетинг принципи |
Дата публикации: | 26-Окт-2016 |
Аннотация: | У статті розглянуто сутність стратегічного маркетингового планування та описано процеси розробки маркетингового стратегічного плану, притаманні нинішньому розвитку сучасних підприємств. Мета статті – розкрити основні принципи побудови стратегічного плану маркетингу, визначити термінологію поняття «стратегія» для успішного
функціонування підприємств. Необхідною умовою управління розвитком підприємства визнано системний підхід, що передбачає формування стратегічного планування інноваційної та маркетингової діяльності підприємства. Систематизовано погляди науковців на зміст і складові системи стратегічного маркетингового планування. Для успішного управління підприємством запропоновано системні підходи до складання успішного стратегічного плану
господарюючих суб’єктів. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4957 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|