Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4957
|
Название: | ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ |
Авторы: | Бондаренко, Вікторія Михайлівна |
Ключевые слова: | стратегія, підприємство, інновація, стратегічне планування, маркетинг, принципи. |
Дата публикации: | 26-Окт-2016 |
Аннотация: | У статті розглянуто сутність стратегічного маркетингового планування
та описано процеси розробки маркетингового стратегічного плану, притаманні нинішньому
розвитку сучасних підприємств. Мета статті – розкрити основні принципи побудови стра-
тегічного плану маркетингу, визначити термінологію поняття «стратегія» для успішного
функціонування підприємств. Необхідною умовою управління розвитком підприємства ви-
знано системний підхід, що передбачає формування стратегічного планування інноваційної
та маркетингової діяльності підприємства. Систематизовано погляди науковців на зміст і
складові системи стратегічного маркетингового планування. Для успішного управління під-
приємством запропоновано системні підходи до складання успішного стратегічного плану
господарюючих суб’єктів. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4957 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|