Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5005

Название: КОНС’ЮМЕРИЗМ ТА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
споживач
поведінка споживачів
конс’юмеризм
Дата публикации: 2005
Издатель: ДНУ
Библиографическое описание: Економіка: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2005. – Вип. 201. – Т. IV. – С. 961–970.
Серия/номер: Вип. 201. – Т. IV
Аннотация: Стаття присвячена висвітленню історії і ролі конс’юмеризму в світі, розвитку конс’юмеризму на Україні; діяльності органів, які займаються питаннями захисту прав споживачів, ефективності їх роботи та розвитку відносин між ними та споживачами
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5005
ISBN: 966-7191-91-5
ISSN: 1561-6908
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
tmp394.pdf1,17 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь