Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5072

Название: Планування структури і бюджету стимулювання системи просування товару, 104-106
Авторы: Захаренко, Анжелла Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові комунікації
Дата публикации: Апр-2007
Издатель: редакційно-видавничий відділ ПУСКУ
Библиографическое описание: науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України, квітень 2007 №1(21)
Серия/номер: економічні науки; 104-106
Аннотация: Процес розробки рекламного бюджеry, як i вся рекламна дiяльнiсть, значною мiрою мас су6'єктивний, творчий елемент, та багато в чому залежлтгь вiд iнтуiцiї, чуття, особистого досвiду, iндивiдуальних характеристик відповідальних за процес спецiалiстiв рекламних агенцій.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5072
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Планування структури і бюджету стимулювання системи прос. товару.pdf33,39 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь