Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5076

Название: Етичність та психологічна безпека рекламних технологій, 220-227
Авторы: Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
психологічні технології
етична коректность реклами
Дата публикации: Фев-2008
Издатель: Одеський державний економічний університет
Библиографическое описание: Науковий вiсник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців – Науки: економіка, політологія, історія - 2008. – № 11 (67). - 236 с. – Мови: укр., рос.
Серия/номер: нотатки; 220-227
Аннотация: Розглядаючи проблему етичної кopeктнocтi реклами в бiльш широкому розумiннi, з метою обiгу всього спектру впливу на суспiльство в цiлому, виявляеться вiдсутнiсть єдиного комплексу принципiв, спираючись на якi, громадськi iнститути могли б достатньо швидко та квалiфiковано sдiйснювати монiторинг.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5076
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Одесса 11(67).pdf22,16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь