Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5083

Название: Маркетингові дослідження рівня попиту та споживчих мотивацій на ринку рекламних послуг, 39-47
Авторы: Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг, маркетингові дослідження, рекламні дослідження
Дата публикации: Май-2007
Издатель: Одеський державний економічний університет.
Библиографическое описание: Науковий вісник . Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців – Науки: економіка, політологія, історія - 2007. – N. 12 (49). - 199 с. – Мови: укр., рос.
Серия/номер: Економічні науки;39-47
Аннотация: При вивченнi питання меркетингових дослiджень рiвня попиту та споживчих мотивацiй на ринку рекламних послуг необхiдно враховувати бажання рекламодавців максимально задовольнити запити та потреби споживачiв. Саме тому на ринку рекламних послуг виникає необхідність не одноразових досліджень, а систематичний збір інформації, яка має характер та склад показникiв, необхідних для рекламної діяльності
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5083
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Одесса2007 12(49).pdf25,43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь